Nytt försök

Ja då ska vi se om jag lyckas hålla igång bloggen den här gången. Har ju varit lite dåligt med aktivitet ett bra tag nu :P Men nu har jag tänkt att bloggen ska stylas om och börja användas igen. Stylingen får dock vänte till imorgon. Tänkte då inviga Photoshop CS4 och låta fantasin flöda.

För övrigt händer det inte så mycket, jag å Kummin tar det bara lugnt. Idag hade hon (Kummin) förresten sitt första riktiga möte med snö. Hon tyckte att det var superkul att skutta runt i allt det vita och var faktiskt ännu sötare än vanligt. Tyvärr var det mulet å grått ute = inga bra bilder på snöbuset.
All snö gjorde mig dessutom väldig sugen på att fara ut å rida, en galopp i nysnön är ju helt underbar. Men har ju ingen häst att rida ut på så det blir inte mycket snögalopp inte. Är dessa dagar man verkligen saknar att ha egen häst.

Dagens plus var att jag försökte plugga, gick dock inte så bra slutade i att jag satt å skrek åt böckerna i ren frustration. Nej, jag vet det hjälper inte, men det känns lite bättre efteråt. ;) Det är inte lätt det här med hållfasthetslära, och ändå vill jag ju faktiskt lära mig. Får väl hoppas på en uppenbarelse den här veckan, annars kommer jag inte klara labben på fredag. :S
Fick dessutom tillbaka metalltentan, vart en 3a på den. Vilket alltså betyder omtenta, längtar verkligen jag lovar.
Med andra ord ingen bra skoldag idag inte. Imorn ska jag däremot ta tag i saker och släppa iväg mig till föreläsningen, det är dax för en förändring.

Helgen närmar sig, blir klubbtävling i dressyr på lördag. Ska bli kul att komma ut på tävlingsbanan igen efter ett uppehåll på 2,5 år. Bara man nu lyckas hålla tävlingsnerverna i styr, brukar ju inte gå så bra men man kan ju alltid hoppas.

Nää ni nu får det vara nog måste sova om jag ska orka upp innan typ 12, går ju inte att sova bort hela dan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback