It feels good

Äntligen fredag. Nog för att jag var tvungen att stiga upp klockan 7.30 gå ut med hunden, äta frukost, och gå till skolan. För att ha otroligt rolig hållfasthetslabb i 4 timmar. Gud så roligt man kan ha på en fredag. Blev iaf godkänd på den vilket är mer än vad jag kommer att bli på tentan. Men inte kan man ju vara bra hela tiden inte ;)

Sitter å väntar på att tiden ska gå. Halv fyra ska jag och Kummin ut på promenad å leka med Zappa och Sture(?) tror den hete så iaf.. Det är nog tyvärr det mest spännande som kommer attt hända idag. Gud beter mig som att jag är 31 inte 21, sitter hemma med hunden å tittar på idol på fredagkvällar, det är inte mkt till spänning inte.

Helgen kommer nog annars att bestå av stallet å fysikuppgifter. Först tävling imorgon :) Känner mig faktiskt taggad på det och hoppas att det inte går helt åt skogen iaf. Ska försöka att inte glöma att andas å inte ta det så allvarligt. Sen på söndag är det uteritt på schemat, ska ut med Cavallo på en tur. Ska bli kul som bara den har längtat så efter en ridtur i snön, pudersnö är ju det absolut härligaste som finns. Å Cavallo ska tydligen va riktigt trevlig att ha och göra med.
Utöver det måste det pluggas, räkna ikapp så jag är i fas med föreläsningarna och göra inlämningsuppgiften. Sen får jag ju inte glöma att Zanna å hela familjen kommer ner hit. Så blir att umgås lite med min Ninja också och det är aldrig fel.

Nää nu måste jag rusa, måste klä på mig och hunden inför promenaden.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback