Att plugga eller inte plugga..inte oftast

Bloggar väl en sväng för att kunna undvika att plugga en liten stund till. Ja jag är en så duktig student så, pluggar självklart all min lediga tid.. Eller kanske inte :P
Idag har jag haft fysiklabb, så har i alla fall visat mig i skolan idag, och det är ju en bedrift. Förövrigt är det fysik plugg som står på schemat nu, snart. När jag bloggat klart. Det är tanken iaf.

Är dessutom hundvakt åt Kenzo (schäfer/huskey). Kummin gör sitt bästa för att försöka få igång lite bus, men Kenzo är svår startad idag. Kummin är dock inte typen som ger sig.

Nää nu ska jag ringa elin och se om hon vill vara med å plugga annars kommer det nog inte bli så mkt inte. :P Känner mig själv.
Får se om jag uppdaterar senare, bjuder iaf på en bild på Kummin och Kenzo.

Aufvidersen





Kenzo och Kummin busar :)


Bonus bild på Kummin ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback