It's raining och det slutar aldrig.

Jag sitter å kollar på regnet som öser ner, precis dom det har gjort hela dan.. Alltså har jag inte gjort någt alls idag på min lediga dag. Bara suttit inne vid datorn hela dagen.. Måste nog skaffa mig en riktig hobby, känner mig som en nörd när man inte gör annat än att sitta framför en skärm.

Förövrigt är det jobb om några timmar blir inte mkt sömn idag inte.. Men är bara tre veckor kvar att jobba nu.. ska bli så skönt med lite ledighet sen.

Dagens happening är annars att jag fick prata med Jonathan my american boy idag. Han har äntligen fått igång sitt internet så vi kan nu mera ha videosamtal. :):):)
Känndes dock konstigt att prata med honom och se honom, när han är på andra sidan atlanten.. För en å en halv månad fanns han 2 minuters promenad bort och nu är han 11 timars flygresa och 7 timmars tidsskillnad bort.. Dessutom har min engelska redan blivit sämre igen.. Det går snabbt när man inte använder den varje dag längre.

Nää nu ska jag försöka samla mig och gå och lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

kul att du är med o tävlar ;)

Postat av: Anonym

men hörru hey vad man kan uppdatera sällan

2008-10-05 @ 15:12:29
Postat av: linnea

hurreduja, du är utmanad.. om du någon gång loggar in här:)

2008-11-10 @ 17:58:50
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback