Har man tråkigt så har man.

SÅ FORT DU LÄSER DET HÄR ÄR DU UTMANAD :
Regler:
Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel ? - Oh jaaa
2. Är du lycklig? - Njo det är jag väl..
3. Är du uttråkad? - Vad tror du själv, inte har man ju för mkt att göra när man gör sånt här iaf.
4. Är du ledsen? - Inte just nu nej
5. Är du italienare? - Naae det är jag inte
6. Är du cooling ? - det är väl relativt
7. Är du från Irland ? - Nope
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Nej det är dom inte.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Ja det gör jag
2. Har du någon gång blivit sårad ? - Jepp det har jag
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - Mer än en gång.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Yes
5. Har du kysst någon under de senaste två veckorna ? - Nope, I haven't
6. Har du haft en hemlig beundrare ? - Inte som jag vet om iaf tror jag ^^
7. Är du kär ? - Jo det är jag..nog
8. Vill du gifta dig när du blir stor ? - Jo det tror jag nog att jag vill.

8 SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde ? - Petter
2. Telefonsamtalet du fick ? - Petter
3. Personen du umgicks med? Petter
4. Personen du fick sms av ? - Pappa
5. Personen du sa att du älskade ? - ...
6. Du kommenterade ? - kommenterade?
7. Du tillbringade natten med ? - Kudden och Ior :(
8. Du kramade ? Nisse?

Kommentarer
Postat av: :)

She's a piece of art

2009-07-08 @ 02:23:22
Postat av: UTMANAD IGEN

SÅ FORT DU LÄSER DET HÄR ÄR DU UTMANAD IGEN :

Regler:

Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.



1. Är du singel ? - Jepp

2. Är du lycklig? - Yes

3. Är du uttråkad? - Har svårt att vara det.

4. Är du ledsen? - Nyligt

5. Är du italienare? - Nope

6. Är du cooling ? - Njaaaa, kanske:)

7. Är du från Irland ? - Nope

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Nej

9. Tror du någon kommer se den här utmaningen ? - Nope

10. Tror du någon vågar utmana dig här ? - Nope

11. Har du bra självförtroende? Yes

12. Är du en pojke eller en flicka ? - Jepp:)



1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Trodde inte förut:)

2. Har du någon gång blivit sårad ? - Rätt så tungt ja.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - Det har hänt några gånger.

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Jepp

5. Har du kysst någon under de senaste två veckorna ? - Nope

6. Har du haft en hemlig beundrare ? - Jepp, det hoppas jag:)

7. Är du kär ? - Lite för mycket.

8. Vill du gifta dig när du blir stor ? - Med rätt person ja.

9. Har du dåligt självfötroende? - Det går upp och ner.

10. Har du varit otrogen? - Var går gränsen?

11. Har du dåligt självförtroende ? - Jepp



SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde ? - Anders

2. Telefonsamtalet du fick ? - Anders

3. Personen du umgicks med? Anders

4. Personen du fick sms av ? - Anders

5. Personen du sa att du älskade ? - Kan inte minnas att jag att jag nämt det till någon.

6. Du kommenterade ? - Hela tiden:)

7. Du tillbringade natten med ? - Kompisar.

8. Du kramade ? Katta

9. Har du svårt för att visa om du tycker om någon ? - Det blir svårare om jag tycker om mycket.

10. Har du blivit kär i din kompis pojk/flickvän ? - För många gånger:)

11. Saknar du din gamla pojk/flickvän ? - Nope

2009-07-19 @ 05:37:46
Postat av: Anonym

En ny dag med känslor för dig.

2009-07-19 @ 13:23:05
Postat av: Anonym

Vi får se när du ger dig:)

2009-07-22 @ 23:16:26
Postat av: Anonym

I dag har jag dumpat min bästa vän. Det var nog det enda rätta. Hon är inte glad. Vi gillar varandra men det är kört. Hon sliter som ett djur med SMS så det kanske går o repa. Just nu är jag inte så pigg på det. Hon var den snällaste jag stött på så lider när vi inte kan umgås. Vi har tillbringat så mycket tid o parat om allt, nu är det slut. Fan vad tungt. Det är som att tappa en flickvän, fast vi var aldrig det, utan superpolare i mina ögon.

2009-07-22 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback