Tillbaka från, ja inte vet jag men är tillbaka iaf

Hmm ha tid med bloggen inte direkt någon prioritet i mitt liv som det kanske märks..

Herregud har ju knappt tid med allt det som jag verkligen borde göra..
Vardagen har väl sakta börjat formas och man börjar vänja sig vid livet som universitetsstuderande..
Man kan lugnt säga att det vart en hel del förändringar på en gång. Ny stad, nya människor, att börja plugga igen, att vara hästägare, att bo själv..
Ja kan ju säga att det är inte ens är i närheten av hur det var tidigare. Men det är bra.. Förändringen har bara gjort saker och ting bättre. Det är skönt att stå på egna ben :)

Men nu börjar det nog bli dax att börja orientera sig mot sängen. Känns som att man ska ta vara på dom timmar med sömn man får.. Eftersom det är delprov i matte imorgon.. Har ju faktiskt varit en anning seriös och pluggat, lite mer än till förra delprovet tror jag till och med.

Dock kan det ju bli intressant att se hur det går med sovandet.. Med tanke på att jag ännu är skakis av att ha kollat skräckfilm med Petter å Peder.. Fan kolla knappt på den å är ändå helt fladdrig.. Kan ju säga att den va skapligt läskig 1408....

However detta får räka. Och förhoppningsvis blir det något fler uppdateringar nu :)

Peace Out!


Lately*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback