Sovmorgon =)

Jaha då har man klivit upp den här dagen med.. Känndes inte allt för spännande att lämna den varma sängen, men för att se till det poitiva så har jag ju sovmorgon = behövde inte ställa någon väckarklocka. Dock känns det som att jag håller på att bli sjuk, vilket det inte finns utrymme för i mitt liv.. Bara att släpps iväg sig till skolan på en timme eller så å göra kemilabb.

Nu blir det att äta nått å så.



Sitter hemma och glor på Desperate Housewives.. Känner mig alldeles för omotiverad för att göra nått pluggrelaterat.. Kom hem först 7 från skolan. Man kan lugnt säga att labben drog ut på tiden.. Utrustningen jävlades och det tog garanterat en timme innan vi ens kom igång. Sen måste det ju faktiskt vara så att titrering är en av de drygate saker man kan ägna dig åt... Fyfan vad otroligt lång tid det tog. Trodde nästann inte att man skulle ta sig därifrån.  Men nu är den i alla fall klart så nu är det bara det roliga kvar.. Labbrapport JIPPI!!
Har ju faktiskt till och med vart ambitiös och gjort den första grafen..

Va lite skilad så här på kvällskvisten och råckade hälla ut ett halvt (gigantiskt) glas med oboy på 600 kr mattebok.. Bra jobbat Danii...

Hur som helst blir nog en tidig kväll idag ska försöka att vila bort min begynnade förkylning. Ingen hit alls att bli sjuk.


Over and Out




*Runaway

Kommentarer
Postat av: Dan

en får tacka, tycker du kan lyssna på mitt band istället... där hamnar mina poppigare alster som dessutom framförs av en som kan sjunga på riktigt :) http://www.myspace.com/mistresspop


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback