Sleeping beauty

Dagen började inte speceillt bra och mycket bättre vart det inte heller..

Vaknade 09.00 av väckarklockan, känndes inte speciellt lockande att kliva upp.. Så det vart en liten stunds snoozande.. Men tillslut krälde jag upp hade ju ett trevligt delprov i matte att se fram emot..

Hur som helts drog iväg till skolan för att ha matte lektion med Reinhold, kan ju säga att dom 90 minutrarna lätt hade kunnat användas till något bättre..
Sen var det lunchbreak 1 timme innan det var dax för matteprov.. Drog iväg till Petter å steckte fiskpinnar en sväng.. :)
Klockan ett var det då dax för det fansansfulla matteprovet, började ju inte alls bra, då jag efter att ha kollat på pappret insåg att jag inte fattade hur någon av upgifterna skulle lösas.. Tog sisådär 45 minuter av ihärdigt stirrande på pappret innan jag tillslut fick någon slags idée om vad som skulle göras.. Blev till att kladda ner något som möjligtvis kan liknas vid någon slags löning iaf..
Jaja kan ju inte mer än hoppas att det gick bättre på det här provet än på det förra ^^

Eftermiddagen har tillbringats i stallet.. Var väldigt oambitiös = ingen ridning... Kikade när dom vallade fåren istället..

Måste skärpa mig och bli mer seriös
  • med ridningen
  • med skolan
  • med matlagningen
  • med städningen
Slutsats: jag är aldelles för lat...


Ska fortsätta att chilla nu, kanske kanske kanske läsa lite i kemiboken inför labben imorgon.. Eller det kanske är alldeles för seriöst....


However Peace & Love


Förövrigt så är derivatan av tan x = 1 + tan^2 x ; wiihooo har iaf lärt mig nått dom senaste månaderna ^^




*Save This Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback