Jag blir bara latare och latare

Vaa aldeles för lat imorse och sov mig igenom mattelektionen, var ju ingen föreläsning iaf. Sen gick jag inte på kemin, har redan för flera veckor sen kommit fram till att det är helt menningslöst eftersom han lever i sitt egna lilla universum dessutom är han helt oduglig på att förklara. Med andra ord ser jag inget syfte med att gå på lektionerna överhuvudtaget!!

However va dessto mer produktiv med kemilabb-rapporten som nu är inskickad. Tror inte att den kommer bli godkänd på första försöket men man kan ju alltid hoppas :)

Va en kooort sväng till stallet och gjorde inget alls med hästen.. Men i helg blir det desstomer seriöst är planen, eftersom jag ändå måste hänga där.
Vallade in några små får-flickor som var på rymmen idag. Eller jag tittade ju bara på var Yen (vallhunden) som gjorde jobbet.

Nu är det väl bara att masa sig i säng. Så kanske oddsen att jag orkar kliva upp imorgon går upp lite grann. :P

wihooo fredag imorgon btw :)

gut natt!






*Easily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback