Ingen skola men stallet

Usch sitter här med en begynande huvudvärk.. Känns inte det minsta roligt..

Har inte alls vart i skolan idag.. Orkade bara inte.. Men va desto mer seriös å började med kemilabben. Graferna är i alla fall klara nu :)

Sen vart det lite krubb och sen bussen till stallet..
Insåg att min cykel behöver få lite omvårdnad.. Funktionen är inte den bästa just nu om man säger så..

However va seriös i stallet och tömkörde min häst.. Han va duktig, jag känner mig fortfarande som en nybörjare med tömarna så det va liiite komunikationsproblem. Men är på det stora hela nöjd..

Sen jag kommit hem igen har jag inte vart det minsta produktiv, får väl skylla på att jag är sjuk eller nått.

Nu är det varm snabb dusch, hästlinement på ryggmusklerna och sen krypa ner mellan mina frasiga lakan.

Bara två dagar kvar till helgen.. Jag räknar ner..


Ouuut!!




*Tell Me Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback