Thank god for fridays!

Hmmm jaa dax att sammanfatta gårdagen då..

Började med att va på personligt möte på LSS... Där jag nu har fått ett jobb.. Wiieee. Så nu är det bara att vänta på att dom ska ringa. :)

Igår har jag oxå hunit med att träffa LINNÉA, det var fan inte igår det hände sist... Vi har gåttpå stan å köpt födelsedags pressent åt en 6-åring typ, eller hur gammal hon nu är. However så är det en tacksam ålder allt som är rosa ocg glittrigt funkar.  :b
Lin köpte sig även en tröja på Mondo, där jag höll på att somna ståendes.
Hade bara sovit typ 3 timmar på natten, så var lite slut. Lin skull betala sin tröja så jag stod där vid kassan å kollade på nått och först nån minut efter att Lin gått iväg inser jag att hon har gått iväg och att jag står som ett fån å stirrar ut i ingenting.
Kanske dax att börja sova på nätterna...?

Sen har jag bara väntat på att Zannan ska sluta jobbet. Hon dök väl upp vid halv 8 tiden och då var det bara att fixa till sig så att man såg anständig ut. :D
Sen drog vi ut i natten för att ha kul! Och kul hade vi..! :D
En mycket bra kväll med många nya bekantskaper som vanligt... ;)

Men det är ännu kvar en dag på helgen få se vart den slutar. För man vet aldrig så noga med mig och Zanna. ;D


Peace Out! Det är chill.....

Wet Sand*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback