Sammanfattning eller?

Jaa kan ju börja med att konsatera att man är alldeles för dålig på att skriva här.. Men som sagt bättre sent än aldrig...

Har gjort en himmla massa sen sist jag skrev.. 

Har hunnit jobba en del, inklusive helgen det var ju inte allt för kul speciellt inte på lördagen när jag var nåååågot bakis. Och dessutom skulle tillaga ren-kött som jag hyser ett intensivt hat för! Men lyckades klara mig igenom timmarna på jobbet.

ROLIGT var det däremot i fredags. Det var party för hela slanten och jag var tagad till 1000. Mintun gjorde sitt jobb och väl på O'learys var jag kanske i lite för bra form.. Va kanske en anning för frispråkig, men inte  tyckte jag väl att jag var så farlig eller?
Träffade iallafall en massa KUL folk ute. Jag var iaf hur social som helst och pratade med alla. :D För ovanlighetens skull.. Eller ja det hör väl kanske till vanligherna nu för tiden....
Och inte minst var det kul att träffa dig Tomme, haha lilla snigeln, du må vara smal men nog hittade jag dig ändå som tur va. :P

För övrigt så fortsätter mitt och Zannas sökande efter lght, tyvärr går det inte så bra. Men kanske kanske om vi har tur, så får vi en snart. Och vi är envisa båda två så inte ger vi oss inte!

Annars är det mest bara vanlig vardag nu för tiden. Blir jobb till fredag och då förhoppningsvis party så det heter duga.

För övrigt har Danii idag fortsatt på sin händiga bana och byt däck på bilen. Så ni kan nu vara lugna ute på vägarna den Martinssonska-BMW:n rullar nu på vägarna med nya vinterdäck!! I fell proud.. ;)


Nefan Greys Anatomy nästa och sen sängen..

Ni läste allt?! Vafan skaffa er ett liv istället....
Ähh whatever..  Peace & Love!



Parallel Universe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback