Helt ointressant

Jaha ännu en spännade dag i mitt inte allt för händelserika liv. Men idag har jag varit duktig, jaghar klivit upp redan 09.30. Vilket nästan är ett mirakel, eftersom jag inte brukar kräla ur sängen förrän efter 12. ;)
Jag har dessutom tvättat en himmla massa kläder eftersom jag börjar få lite dåligt med saker att sätta på mig.

Resten av dagen har nog bara innehållit det vanliga, serie-tittande
  • Desperate Housewives
  • Dead Like Me
Den övriga tiden har ägnats åt Red Hot Chili Peppers <3, vilket är förmodligen är det bästa bandet som finns just nu.. och om planerna nu går som dom ska blir det DU och JAG och RHCP LIVE i GLOBEN den 11 eller möjligen 12 December... :D


Och ni som inte sett.. Check Out!
Musikvideon till:
  • RHCP - Can't Stop
  • RHCP - Dani California (om det nu finns nån som faktiskt har missat den)
Imorgon blir det du å jag, min alldeles egna princessa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback