Helt cräjzy

Hm ja idag har då Danii förflyttat sig från byn till civilisationen och då närmare bestämt till Lasarettsgatan och min älskade Zanna.. :D

Vi har varit helt knäppa idag och bara flummat hela dagen. Helt tokiga har vi varit. Säger bara "oj det ringer i min telefon", "pizzagubben", "Hej jag heter Zanna och jag har ........" Hahahaha ;)

Fyfan i helgen är det du och jag Zanna som styr. Jag ska ha såå kul, fy vad roligt det ska bli.. Wait and see! :P

Hmm jaa jag och Zanna har även härjat på sjukhuset. Vi kom fram till att vi nog passar bäst på psyket. Så skaffa genast fram en rullstol och kör oss dit.. ;P

Annars är allt soft och det känns som att livet funkar riktigt bra. Det känns som att jag äntligen har hittat mig själv, och att jag vågar vara den person som jag är utåt också. :)

Hmm ja imorn ska jag börja ta tag i mitt liv, jag ska vara duktig å ta mig till arbetsförmedlingen.. Eller ja egentligen är det nog Zanna som ska ta med mig dit, annars kommer jag nog aldrig komma mig dit. :P Men nu känns det som att det är dax att ta tag i saker och ting och göra något av det här livet.

Nefan over and out, ska njuta av kvällen med min alldeles egna princessa.

Can't Stop*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback