*Hänga tvätt*

Jao då var ännu en helg till ända...

Zanna och jag nu mera nästan sambos.. ^^ haha Körde en favorit i repris och for ut nyktra på en lördag och som vanligt löste sig saker till det bästa och vi hade som alltid en terevlig kväll.

Jaa  fast vi råkade ju ut för den läskiga delicato-VD-mannen... Han hade verkligen inte "alla hästar hemma" om man säger så..
Men som tur var kom det bättre sällskap senare.. Vi har dessutom lärt oss en massa nya dans-moves... Eller vas säger du Zanna?
Blir; hänga tvätt, husqvarna, åka skidor, flugfiskaren, optikern och vattenspridaren nästa gång på dansgolvet. ;)

Annars vet jag inte om det händer så mkt, har vart en typsik söndag idag då man inte gjort något alls utan bara suttit å chillat nån stanns. Väntat på att den där Zanna skulle sluta jobba.. :P

Nu ska vi bara chilla och verkligen ta det lugnt hela kvällen. Du och jag min princessa, du är ovärdelig!

Har faktiskt hunnit vara med min Lin den här helgen också. :D Underbart var ett bra tag sen vi umgicks legless.. ;) <3



Neförfannu får det vara slut på det här.. Gå och gör nått vettigare av eran tid än att läsa det här!


Dani California*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback