Days Of Our Life

Hmm få se nu..
Danii har fått jobb, inte illa det inte. Är ju inte hel tid men det är ju några timmar i veckan iaf. :D
Funkar hyfsat bra på jobbet, men however så är det ju pengar iaf. :P

Hmm få se vad händer mer? Jag och min sambo Zanna ;) letar efter lägnehet. Vi ska flytta ihop har vi kommit på, känns som lite roligare och mer ekonomiskt att bo tillsammans. Känns som att livet börjar ordna sig. :) Som att man har slutat att bara flytta med å se vad som händer och istället börjat ta tag i saker. Vill man att saker ska bli bra måste man ordna det själv för ingen gör det åt dig!

However stallet idag, ett bra tag sen man va där.. Måste ta och skärpa mig nu...

Paaarty, paaarty i helgen.. Det ska fan bli kul..

Nepp får ta å skriva mer senare kanske dax att gå å kolla hur det är med min skjust till stan. :)



Blood Sugar Sex Magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback