Danii goes "jag tar tag i mitt liv"

Ja då var det dax för dagens raport.

Idag har jag sovit ut. Sov ända till halv ett, hur skönt som helst! Men annars har jag nog inte gjort så mkt. Kollat en himmla massa inspelningar av Red Hot konserer. :D

Men sen har jag faktiskt ringt och sökt jobb också! Ringde och sökte jobb som personlig assistent. Har verkligen lessnat på att inte ha några pengar alls. Så jag tog tag i saken och ringde. Ska dit på personligt möte imorgon klockan 09.00. Så jag hoppas, hoppas att jag får ett jobb. :) Behöver verkligen det. Bara att hålla tummarna!

Hmm finns det något mer att berätta?
Njaa tror nog att det får räcka som dagens sammanfattning.

Imorgon blir det party för hela slanten, me and my princess ska ut och ha kulkulkul!!
Och vem vet vilka vi träffar på O'learys. ;)



Thats all folks!


Fortune Faded*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback