Danii goes bilmekaniker

Ja då var ännu en händlserik dag i mitt mycket spännade liv över. Och man kan ju fråga sig vad jag har gjort av den egentligen. Jag har sovit bort hälften av den iaf, eftersom båda jag och Zanna vaknade först 12.20.

Som vanligt har en stor del av dagen flugit iväg när man suttit å nött framför msn.
JA! Jag vet jag är en datormissbrukare och jag tillbringar npg 80% av min vakna tid framför den här skärmen. Kanske dax att skaffa sig ett liv i den riktiga världen...

Men idag har jag vidgat mina vyer ytterliggare. Jag har skruvat i min bil. Japp, jag har bytt tändstift, luftfilter och bråkat lite med tomgångsmotorn. :) Ja inte helt själv då hade ju pappa och Zanna med oxå.. Kanske det är det jag ska ägna mig åt.. :P
Nää men faktiskt så är det så att jag vill absolut inte bli en såndär hjälplös liten brud som inte kan göra nått alls själv. Hell No!! Därför tvingar jag nu pappsen att lära mig och skruva i både bilen och skotern. Och jag tycker faktiskt att det är riktigt kul. ;)


Hm nää nu ska jag försöka bryta min trend och krypa ner i min säng och hoppas på att man kan somna i anständig tid idag.

And remeber This life is more than just a read thru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback