Äventyr på stan^^

Hmm ja kan börja med att sammanfatta gårdagskvällen... Jag och Zanna var och kollade på Frostbiten, vadå kass skräckis. Svensk-vampyrfilm-inspelad i KALIX.. Hmm kan det bli bättre.. Eller sämre kanske jag ska säga.
Ja den var faktiskt så kass att vi inte orkade se klart den. Så vi promenerade hem där i natten, och tittade på stjärnorna. Första gången i mitt liv som jag kollar på stjärnbilder, Zanna var så duktig och pekade ut som. :)
Fast hon höll också på att ge mig en hjärtattack, haha senariot ser ut så här. Zanna får nått psyk ryck å börjar hålla på å rycka som att hon skakar av sig nått. Danii inte allt för intelligent acossierar det direkt med den ny-tittade vampyrfilmen, och skriker som en galning. Hördes garanterat i hela Gällivare.

Sen satt vi uppe halva natten istället för att sova. Fast det var ju inte helt fel det heller. Vi gillar kök vi. Blir alltid Deep Talk då.

Jaja vi vaknade iaf slitna som fan på morgonen och jaa. Vi släppade iväg de något till-fixade versionerna av oss själva till arbetsförmedlinge. Har äntligen gjort det nu istället för att bara säga att jag ska det. Inte för att det kommer att hjälpa så mkt men iaf.

Sen kom jag iaf på att jag ville färga håret. Ringde till pappsen för att undersöka hur välvilligt inställd han var till att sponsra det projektet. Han måste ha vart på förvånansvärt bra humör för han gick med på det. Så jag släppade med mig Zanna till frissan för att inhandla färg. Det blev 66/45 Satin Red, vilket på svenska betyder ganska mörk röd. Zanna fick uppdraget att färga mitt hår då, hon gjorde ett mkt bra jobb och resultatet är jag himmla nöjd med. :D Så jag är numera A Redhead.

Idag har jag åkt hem till byn igen. Tänkte att jag ska chilla lite och ladda inför helgen.. :D:D


Nää nu får det vara slut skrivet.

Over & Out

The Zephyr Song*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback