Nattdjur?

Hmmm *tittar oroligt på klockan*.. Shiiit! Klockan är nästan 3 på natten och jag ska upp igen klockan 6, för att massa mig iväg till jobbet. Att jag aldrig ska lära mig att jag måste sova, för att folk inte ska uppfatta mig som en rabies-smittad-varulv. Vilket dom gör om jag inte just då råkar befina mig i ett zombie-liknande tillstånd. Jaa hur som helst det kommer bli jobbigt att gå till jobbet imorgon. Men det går inte att göra så mkt när man inte är trött. Men på en stund ska jag sparka mig själv i säng och tvinga mig att sova. :)

Nää men om man ska vara positiv är det bara 3 dagars jobb den här veckan. Sen blir det ledighet i drygt 2 underbara veckor. :D
Visserligen lär ju dem 3 dagarna snigla sig fram i den absolut långsamaste hastigheten som finns. För det är ju så att tiden går alltid sakta när man längtar efter nått.

Känner att jag börjar falla tillbaka i mon osociala bana igen. Sitter bara här hemma i den här byn å gömer mig för allt och alla. Det är illa när det enda man gör på dagarna är att stirra in i en skärm 24/7. Det var riktigt bra där ett tag. Till och med jag var lite förvånad över mitt plötsliga sociala-beteende. Nog för att det var mycket trevligare än det här.

However nedräkningen har börjat snart bär det av härifårn. 3 dagar kvar!

På tisdag är det förövrigt dax att dra sig till frisören och förska göra nått kreativt och snyggt av mitt hår. vi får väl se hur det går...
Dessutom har vi nu äntligen en fungerande skoter. funfunfunfun


Nää nu har jag inget val jag MÅSTE sova!
Good Night Folks!


Especially In Michigan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback